hotel-xenia
hotel-xenia
  • Kurs & konferanse
  • Hotellrom
    • Suiter
    • Familierom
    • Superior double
    • Moderate double
    • Standard single
    • Standard Double
  • Restaurant & Kafé
    • À la carte meny
    • Vinkart
    • Drengestua
  • Selskap
    • Selskapslokaler
    • Selskapsmenyer
      • Drikke
      • Nyttig å vite
      • Hva koster et selskap?
    • Bryllup
    • Jubileum
    • Minnestund
    • Konfirmasjon
    • Barnedåp
    • Høytid & festdager
  • Aktiviteter
    • Team Building
    • Løping
    • Sykkel
    • Innendørs
    • Golf
    • Badeliv
    • Kano-padling
    • Ski
    • Sightseeing
    • Galleri Wurth
    • Tusenfryd
    • Shopping
  • Bar & Nattklubb
  • Om oss
    • Utsmykning
    • Jobbe hos oss
  • Kontakt
    • Veibeskrivelse
    • Parkering og Transport
    • Lost and found
Booking
Nyttig

NYTTIG Å VITE

For å gjøre arrangementet vellykket, er det viktig at alle detaljer er på plass. Vi presenterer her en liste over detaljer som vi ønsker å diskutere med dere før arrangementet.

Bordplan
Trenger dere gode råd ved oppsett av bordplan, kan en av våre hovmestre hjelpe dere med dette.

Blomster
Vi kan levere blomster etter avtale. Hvis ønskelig kan dere ordne blomstene selv.

Duker/lys
Festbordet blir dekket med levende lys, hvite duker og servietter.

Musikk
Vi har ingen faste musikere tilknyttet oss, men vi kan være behjelpelig med å finne den rette musiker til arrangementet.

Gavebord
Vi setter om ønskelig opp eget bord for gaver. Et tips er å få noen til å skrive en liste med hvem gaven er gitt av samt å merke gavene og kortene med nummer.

Menykort
Til den spesielle anledningen kan det være hyggelig med trykte menykort. Pris etter avtale.

Toastmaster 
Det er en fordel  å ha toastmaster. Våre hovmestre er behjelpelig med å legge opp «kjøreplan» for festmiddagen.

Åpningstider 
Dere bestemmer selv når dere ønsker å starte arrangementet, og lokalene vil være disponible frem til kl. 02:00

Taleanlegg 
Ved selskaper over 80 personer kan det være nyttig med taleanlegg. Dette er fast installert i Olavsalen.

Bonger
Bonger blir ofte benyttet til større selskaper for å holde kontroll med forbruket i baren. Vi har ferdigtrykte bonger til dette.

Rullestolbrukere 
Det er tilgjengelighet for rullestolbrukere i alle våre selskapslokaler.

Avbestilling 
Ofte er planleggingsfasen til et selskap lang. Og avbestillingsfristen som er avtalt i bekreftelsen er gjeldende.

Betaling
Kreditt må avtales på forhånd. Depositum  (ca 50%) må innbetales 14 dager før arrangementet finner sted.

SELSKAPSLOKALER

Vi har lokalene for de små og store begivenhetene! Våre lokaler rommer alt fra 4 til 220 personer.

SELSKAPSMENY

Vi ønsker å tilfredsstille både øyne og gane, og vårt velrennomerte kjøkken er kjent for kvalitet og gode smaksopplevelser.

BRYLLUP

Kanskje den mest minnerike dagen i ditt liv.

JUBILEUM

Ingen ting er bedre enn å samle familie og venner til en hyggelig feiring.

MINNESTUND

En dag fylt av mange følelser.

KONFIRMASJON

Store forventninger er knyttet til denne dagen.

BARNEDÅP

Samle familien for å feire navnefest eller dåp.

HØYTID OG FESTDAGER

Det er en tid hvor tradisjoner er viktig.

(+47) 63 84 77 00

resepsjon@olavsgaard.no

Hvamstubben 11, 2013 Skjetten

COPYRIGHT © 2018 ALL RIGHTS RESERVED QUALITY HOTEL OLAVSGAARD
  • Forsiden OLD
  • Kurs & konferanse
  • Hotellrom
  • Kontakt
  • Personvern

(+47) 63 84 77 00

resepsjon@olavsgaard.no